Sidvyer, senaste månaden

fredag 30 september 2011

Fredag!

Då var det fredag igen och vi firar med att börja löpa tycker Nezta. Nezta har hunnit bli 14 månader och det har inte passat att löpa tidigare, detta är alltså första löpet. Hon är lite speciell måste jag säga, hon bäddade på natten till idag och idag såg jag blodet för första gången. Hon är svullen kring vulvan och hon ligger mycket ute på balkongen och sover. Om hon inte sover så är hon hyperaktiv. Detta skriver jag inte för att jag tror att ni bryr er utan mest för att jag ska kunna gå tillbaka själv och läsa hur hon var sist hon löpte nästa gång det är dags. Ibland sviker ju minnet. Ska bara komma ihåg att jag skrev det här också!

Idag tänkte jag rasta sambon, misstänker att han inte är lika road av det som jag. Först vill jag till brand world och kolla efter hunterstövlar, sedan vill jag till stallet för att ta hand om min fina älskade häst och ikväll vill jag hemskt gärna äta fondue på Pers krog. Önska mig lycka till! =)

Min vän Johanna raggar bil av sin pappa så förhoppningsvis så kommer vi iväg till Ullared väldigt snart. Hoppas! Kan behöva handla till både hundarna och till hästen.

Nä nu ska jag ta hand om min lilla fina Nezta som ligger och ser döende ut medans Enzo står och klättrar på stolen jag sitter på, varför kan man undra? Kan det vara för att jag sitter och äter mat eller är han kissig? Don´t know. Ska fråga honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar